fredag 19 november 2010

28/11

28 november är viktig!
Det är väl ingen större nyhet för många av er att jag brinner verkligen  håranalysen, som lyfter vår verksamhet till högre dimensioner. Varför jag gör det har jag förklarat i flera brev nu!
Det är aldrig fel att bry sig om sin hälsa, men nu kan vi med mindre ansträngningar uppnå bättre och större resultat, eftersom analysen visar exakt vad hälsoläget är, vad det finns för mycket av och vad det saknas i vår kropp för en bättre hälsa.
Den planerade träffen 28 november kommer att handla delvis om håranalys, men även om andra tema som generellt belyser framtiden av stödjande / bevarande hälsovård.
Forskningen stödjer oss – helt gratis!

Jag har nämnt på bloggen att vissa i den här branschen behöver köpa kändisar för att kunna sälja, hänvisa till låtsasdoktorer och avlönade ”experter” för att få kunderna att tro på produkten.
Vi då? Våra produkter talar för sig själva.
Oberoende och fristående forskare bekräftar Bionets påståenden – helt gratis! Se tex. filmen The Living Matrix. (visning på mötet) Det är med stort glädje jag kan konstatera att det mest radikala internationella forskare eliten, i sina mest framstående och visioner idéer stödjer totalt Bionets idéer och beskrivningar vad det viktigaste är för god hälsa.
Det är fantastiskt att vi har så rätt. Det är vår styrka och svaghet.

Styrka, för det visar att till motsatsen till många andra i den branschen vet vad vi pratar om och våra metoder harmoniserar väl med den mest moderna trenden och utvecklingen. Teorier om cellers välbefinnande och dess påverkan på vårt liv bekräftas nu. Avgiftningens betydelse bekräftas nu, mm.
Nu kan vi med hjälp av den senaste tekniken vara mycket mer fokuserade och åstadkomma större resultat för mindre kostnad.

Vårt möte ska handla om det också.

Svaghet, för sanningen inte alltid lika lockande för alla som vi vill gärna tro. När genom celloptimering påpekade jag att ett liv på 161 år är inom räckhåll fick jag kommentaren: och vem vill då leva sååå länge?
Nu, när jag ordar mycket om håraranalysens möjligheter kom fram att många INTE VILL veta hur det verkligen står till med hälsan – därför tackar nej till analys. "…och dessutom är det dyrt".
Prisfrågan lyfts fram – och priset mina vänner är alltid en prioriteringsfråga. Om man tycker att medlemspriset på 1300 :- Kr är för mycket för att få exakta svar om sitt hälsostatus, då hälsan är inte värd ens 1300 Kr. Man skjuter problemet framför sig och väntar tills kniven eller sjuksängen tar över. Jag kan garantera att den totala kostnaden blir då i bästa fall många gånger större än 1300 Kr.
Det är överraskande synsätt för mig, men helt OK, för var och en ansvarig för sin egen hälsa nu och i framtiden ännu mer.
Vårt möte kommer att handla om det också.
Om vi hinner med kommer filmen The Living Matrix att visas. Filmen behandlar många spännande ämnen om framtidens vård, vad den verkliga hälsan är, vilka nya upptäckter det finns, värderar helt och hållet om vad vetenskapen säger sig veta om människokroppen.

Ni som känner mig vet att jag tänder inte på vad som helst, men jag lovar och ni ser att för möjligheterna håranalysen är jag verkligen såld på, för att inte tala om den här fantastiska filmen om framtidens hälsovård.
Prioritera rätt!
Så, inte helt oväntad anser jag att mötet 28 november är viktig och borde få en hög prioritering av er. Kontakta mig om exakt tid och plats.

På återseende!

Inga kommentarer: